SNART..

Tiden går & snart har vi varit tillsammans i 2 år :) ♥
Och nu skulle jag vilja ha lite tips på vad man kan göra tillsammans för att fira lite :) Vet att vissa inte alls brukar göra något, men för mig känns det ändå speciellt på något vis. Den dagen ska man minnas som om att den vore igår! ;) Så kom gärna med något förslag!:) Förra året tog vi in på ett hotell i Funäsdalen över en helg. Vi gjorde inget speciellt där, utan åt god mat & kollade runt lite :) 

Jag vid ett jättefint vattenfall :)
 

Snö på bergen..








Kommentarer

- helen

dra iväg utomlands :) ta en sista minuten till grekland eller nå :) Puss

2009-10-01 ♥ 18:52:23
URL: http://helenm.blogg.se/
- Sandra

Oj, jäklar vad tiden går fort!! Tycker det inte var längesedan vi gick på gymnasiet! Hihi. Åk till Orbaden på massage och bada bubbelpool! Massa kramar Ha en toppen helg!!

2009-10-02 ♥ 14:18:01
URL: http://litensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0