RIKTIGT FÖRKYLD

Denna helg betsår av jobba & jag har blivit så förkyld. Är lite tungt att släpa iväg sig till jobbet när man inte har någon ork. Men bara idag & imorgon kvar, sen är jag ledig:) Ska ta hand om hästarna heeela veckan också för Ylva ska bort. Men det ska nog gå bra:) Ska dit imorgonbitti innan jag börjar jobba.. Huaa, blir tiiidigt! :P Så ikväll sover jag I Rengsjö!
Har nyss gjort ordning lite käk som ja ska äta snart sen börjar ja vid 13.00. En riktigt tråkig tur att jobba.

Iaf så hade jag Mary kay party i Fredags :) Så jag betsällde lite saker! Sen fikade vi & hade lite fredagsmys framför Idol:) Tack Johanna för att du kom & visade produkterna:) & tack till Lina, Bella, Emma & Emelie som var snälla & kom på visningen!;) ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0