PARTYBILDS!

Vill tacka alla igår för en trevlig kväll!:) Började hos Tobbe där vi blev bjuden på pizza;) Sen spelades det musik, även julmusik som Helen körde igång;) haha! Drog ner till stan senare & jag gick till tranan då de andra skulle prova att komma in på Tuppens! Men det slutade med att alla kom in på tranan tillslut ;P För det var clup 25 på Tuppens. Träffade på Johanna på tranan så vi skakade lite rumpa;) Men det var lite segt även där. Halvkass musik & lite folk till en början. Men var ändå kvar där tills dom stängde :P
Ringde bror & Ogge så vi åkte hemåt. & till min förvåning blev det inte Max. ;P haha. Ville bara hem & soooova!;) Så får se om det blir Max ikväll istället ;) Haha!
















Detta var några bilder, har fler på bdb ;) Kika in där!


Kommentarer

- helen

Fy fasen vad full jag blev till slut trots att vi åkte hem så tidigt. slocknade på en gång. Vad har du för bdb? Puss

2009-10-25 ♥ 13:21:46
URL: http://helenm.blogg.se/
- helen

okej, men de står att jag måste ha ett lösen? :)

Jo jag skulle ju tagit de lugnt ja, så det kan gå! :) hihi. Trevligt var det iallafall :) Puss

2009-10-25 ♥ 18:32:18
URL: http://helenm.blogg.se/
- Sandra

Tack tack! Det är inte lätt att hålla koll på alla, speciellt när vi inte träffas. Ja, hade det jätte bra!! Du verkar haft det bra på festen också. :) Kul kul. Hoppas du/ni mår bra. Massa kram

2009-10-26 ♥ 19:11:50
URL: http://litensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0