ONSDAG

Dags att lägga sig nu snart eftersom man ska upp & jobba imorgon igen.. Suck!
Har inte hunnit ett skit idag heller känns det som eftersom jag började vid ett.
Klockan ringde vid nio så jag steg upp & påbörjade göra lite mat. Blev lasange :) Sen hade jag en tid att passa hos Torstensson. Så nu hoppas jag att jag inte behöver dit på läääänge! Ryggen känns iaf bättre:) Får se hur det känns imorgonbitti.

Emmas farmor fyller år idag så eftersom jag jobbade med Lena (emmas mamma) så slank vi in där & fick oss lite smörgåstårta;P Mums!;) Sen va det lite segt att börja om & jobba igen när man ätit & fikat;) Hihi. Men det gick bra & kvällen gick rätt fort :)
Är hemma nu med mina godingar;P Hihi!;) Så det blir sängen nu!

Mormor fyller också år idag! Grattis till henne ♥

Godnatt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0