NY MUSIK

Äntligen har jag fixat lite ny musik:) Eller nygammal kan man väl säga;P haha! Har tagit en massa musik från mamma & pappas dator nu:) Musik som man lyssnade på för flera år sen & några låtar jag har saknat :P hihi. Men nu klarar jag mig ett tag till;) Annars brukar jag hojta till;) haha. Lina & Johanna brukar jag ragga ny musik hos annars;P Så nu kan jag spela på i bilen med annan musik iaf;P Annars sitter jag bara & byter låtar heeela tiden! Går väl bra när man åker själv, men om det är någon med mig brukar jag inte få hålla i dosan länge;) haha! Spelar nästan ingen låt klar, utan då blippar jag vidare till nästa;P Kan ju komma någon bättre;P

Nu ska jag ta & krypa ner i sängs här hemma hos mamma & pappa:) Ett jobbigt pass väntar imorgon.. Fyyy fasiken! 7.00-14.30, 16.00-21.15 :/ En delad tur. Endast ledig 1 ½ timme på hela jäkla dagen! Bara att bita ihop!

Godnatt!


Kommentarer

- Martina

Usch delade turer är dom värsta!

2009-10-04 ♥ 00:19:02
URL: http://martaynas.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0