HOS MAMMA & PAPPA

Nu är man i föräldrarhemmet i Rengsjö:) Sover här i natt då jag har jobbat & sen ska Tommy ut ikväll med sin gamla klass från Granbergsskolan.  Ska även jobba imorgon så skulle ändå komma hem till tomheten. Faaast, har ju Texas & Bill ;) hihi. Men nu får dom klara sig själva ett tag tills Tommy kommer hem i natt :P

Åkte iaf till stallet efter jobbet. Red på åkern idag & körde lite dressyr typ ;P Hon är mer vild än tam nu hästskrället. Jag blir tokig! Nervös, spänd, rädd, osäker. Ja allt vad man kan vara. Så nu ska vi ta & ringa en tjej från Edsbyn som kan 'tala med djur'. Vi har alltid sagt att vi vill ha hit en sån till Rosa, men det har aldrig blivit av. Men nu känner jag att nu måste vi bara få hit henne. Mamma tror mkt på sånt där & det skulle vara kul att prova också:) Får se om man får veta något vad som försigår i hennes hjärna. Återkommer om den saken när hon varit här, vilket kan säkert ta ett tag;P

Har nyss ätit lite mat hos mamma & pappa. & senare blir det efterrätt :) 
Sitter & njuter av lite choklad nu som det bjöds på;P mmmuumms! 
Så mysigt att komma 'hem' ibland;P Man blir lite ompysslad & så;) hihi.
Har även sällskap av Svinto som ligger bredvid mig, myyys katten ;)


 




Svinto :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0