HOME SWEET HOME

Är hemma nu från en helg i Rengsjö:) & det känns så skönt att komma hem igen:)
Har jobbat heela helgen:/ & idag är jag ledig. Men fick ingen sovmorgon då Rosa & Rattis skulle skos. Klockan åtta kom hovslagaren. :s Guuuud så trött jag var.
Stack ut & red sen när han var klar. & det gick bara bra :P
Så det var den fm det ;P Den tillbringade jag i stallet ;)

När jag kom hem började jag tvätta & plocka lite här hemma.
Sen tänkte jag att jag skulle vila en stund för var så himla trött.
Men jag sov nog i 3 timmar. Uuupps;P Haha. Hoppas man somnar ikväll bara! För ska jobba imorgon igen & heeela jäkla veckan! Bläää!
Har tänt ljus nu för blev så frysen efter jag sovit. Ska fixa nå mat om ett tag, bara Tommy kommer in. Han är ute & klipper gräset. Blir bara en lugn kväll & det gillas då jag är så trött & seg :) Samla krafter tills imorgon;P

På Fredag kväll åker vi till Stockholm med hela Tommys familj!:D
Är bjuden på kalas/fest på Lördagen ;) Våra sthlms grannar som har sommarstugan bredvid oss ska ha kalas då Micke fyller år! :) Så då hoppas jag att det bir stan på Lördag;) Du är väl på Johanna?!;D



Somnade med katterna :)


Kommentarer

- Johanna!

Men självklart! Jag är så på man bara kan bli, me <3 sthlms shopping! :D hoppas att vi kommer iväg i bra tid så vi kan utnyttja fredags kvällen också :D hihih

2009-10-07 ♥ 00:28:27
- Lina

Hehe okeej.. Men vi fick våran himla billigt vi också :p

2009-10-07 ♥ 16:45:06
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Sv; till Johanna

Jag längtar också:D Ska bli så kul;) Hoppas man fyndear bra i sthlm bara;)

2009-10-07 ♥ 19:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0