HALLOWEEN

Imorse var vi vaken tiiidigt. Vi var till stallet & släppte ut hästarna & gjorde allt klart där. Får se om jag kan börja rida imorgon igen då jag har vilat från ridningen pga. min rygg. Blir lite sugen när man ser hur Lina har börjat träna med Bonett:) Hihi. Man får en liten kick av att börja träna på då!;) Lika är det när man är på någon tävling, då vill man själv vara med ;P

Nu på fm har jag & Johanna varit iväg & simmat också. Så himla skönt var det :) & nästan inge folk så vi hade nästan banorna för oss själva;P Sen bastade vi efteråt. Mysigt!;) Så nu måste vi försöka hålla oss till att simma ett par gånger i veckan! När jag kom hem tog jag tag i disk & massa annat småplock.

Blir ingen utgång ikväll iaf, varken för mig eller Tommy! Det blir lugnt på den fronten..
Får se om vi ska vara barnvakt istället. Lilla Amanda kommer kanske hit ;)
Får höra med Teresia senare idag hur det blir..

Vad ska ni andra göra ikväll?! :)

Kommentarer

- Lina

Hihi vad roligt att jag "får igång" dig lite ;) hehe.. Jag tycker det känns skit roligt just nu! Satt upp mål nu så då känns allt så mkt roligare att träna! :)

Blev du barnvakt eller kanske man kommer se dig ikväll om ni är ute och åker nå då? ;P Tänkte om ni ska ut och kolla läget ;) Puss

2009-10-31 ♥ 16:41:14
URL: http://linalinus.blogg.se/
- helen

härligt att de är fler som dissar utekväll. haha, å soffpotatisar är vi allihopa :) Puss

2009-10-31 ♥ 16:49:15
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0