FULLT UPP

Ja, det kan man verkligen säga!.. Puh!.
Dagen började med att både jag & Tommy åkte till våra jobb. Just ja, har nog glömt att skriva det men Tommy har fått jobb nu ;) Vilket är jättebra tycker jag :) Han jobbar i Söderhamn som snickare. Verkar ha jobb till December nå tag iaf:P Det är på Skanska igenom Manpower. Så nu är vi båda borta hela dagarna.. Så idag tog Tommy tag i matlagningen vilket är mkt bra! Annars så är det väl oftast jag som ställer mig & fixar maten;P haha! Så det kommer även bli hans ansvar att fixa & ställa iordning saker hemma då jag kommer komma hem senare än han eftersom ja ska till stallet efter jobbet! Oftast så åker jag direkt dit iaf :P Så första dagen skötte han sig bra:P hihi. Bara hoppas på fler såna dagar!;) Men självklart hjälps vi åt! ;) Alltid!♥

Så idag åkte ja till stallet & möttes av jätte blöta hästar som ville in. Sötnosar!:P Tog in dom & pysslade om bruden lite:) Sååå tråkigt väder nu alltså. Hellre kyla än detta pissväder :/ Kanske snö också till och med;P haha! Men det gick rätt fort i stallet då ja hoppade över att rida. Red ju igår så ;P
Kom hem till dukat bord & färdigt käk!;P Det gillas!:)

Sen tog jag tag i massa papper & sortera in i pärmar. Lite ordning & reda här va!;)
Därefter blev det skurning av toan. Städade hela toan, dammsög & torkade golven i hela huset!;) Duktigt gjort efter en hel dag på jobbet! ;P Nu väntar tv:n & sen sängen!;)
Min rygg då, den är inte ett dugg bättre efter helgens ridning samt dansen som blev på Tranan. Så om jag fortfarande har ont imorgon så måste jag nog ringa så jag får komma till Torstensson igen..


Sötisar! ♥


Kommentarer

- Bella

Ja hon höll på dö ;P hahah

2009-10-27 ♥ 13:19:51
URL: http://isabellewestergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0