FIKA HOS EMMA

Har varit & jobbat även idag, men slutade två :) & det är inte alla gånger!
Så åkte till stallet & fixade med allt där. Tänkte rida, men det blåste ju storm nästan så då hoppade jag över det. Rosa ogillar sånt väder när vi är ute & rider så då är hon så fjantig. Det slutar alltid med 'bråk' :P Hehe.

Åkte & tog en fika hos Emma istället ;) Där bjöds det på ett jättegott te så det var jag & köpte ikväll när vi ändå handlade. ;P Sen lite kakor så klart;P Sen bjöds det även på massa snack & mys;) <3

Man bara jobbar & jobbar så man hinner inte med nå annat känns det som & när man väl är ledig så händer det saker hela tiden. Massa måsten hit & dit! Det är lite jobbigt att man aldrig kan vara 'ledig' när man är det! För då ska allt fixas som man inte hunnit med när man har jobbat. För allt som man vill göra på fritiden hinns inte med alla gånger vilket är tråkigt. Alla underbara vänner som man har hinns inte med jämnt & det känns inge kul.. Alla luckor man har täcks fort upp av massa annat! Booooring!
Men ni ska veta att ni betyder väldigt mycket & att ni är mina underbaringar!<3 Även fast inte alla hinns med alla gånger.

Bjuder på lite kattmys ;)







Myyys :)


Bills snygga sovstil ;)



Nu väntar jag på att Bonde söker fru ska börja!;) Sen ska jag packa lite inför Stockholmsresan eftersom jag jobbar imorgon & även på Fredag!




Kommentarer

- Martina Norin

Det blir ju så när man kommer in i arbetslivet.

Känner så jag med, speciellt nu när vi är mitt i flytt också.

Hoppas ni får det kanon och en massa tur med shopping i Sthlm ;) puss!

2009-10-08 ♥ 09:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0