ÄNTLIGEN MIN

Varit iväg & 'lagat' ryggen nu. Fick en tid hos Torstensson så nu har han varit & klämt igenom min rygg ordentligt! Fick även med mig ett par övningar hem som jag kunde göra sen när jag blivit helt bra. Så nu är man lite stel & öm efter att han varit & masserat mig. Så skulle ta det lugnt ett par dagar nu. Visst, imorgon & på Fredag ska jag jobba! Det är ju toppen:P haha! Men det var väl framför allt att jag inte skulle ta i så himla mycket med kroppen. Så då åker mamma & pappa på mockningen ikväll & jag gör de lätta sysslorna i stallet!:P Huvudsaken är att jag blir bra igen!

Ikväll sover jag i Rengsjö för imorgon ska jag släppa ut hästarna samt jobba då. Ska ju upp så tidigt så tyckte det var lika bra att sova hos mamma & pappa:) Köpte ju 'Män som hatar kvinnor', äntligen min, så då blir det lite filmmys hos dom ikväll;)



Har sett flickan som lekte med elden också så nu väntar man bara på att treans film ska komma!:)


Kommentarer

- Karin ~

Jag vill se! :o



adda bloglovin? ;D

2009-10-21 ♥ 18:17:03
URL: http://kbms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0