MITT KUSINBARN!


Dagen började med att vi åkte & handlade mat & sen åkte jag & Amanda till stallet ;) Hon är lite rädd för hästar, men ändå ska hon vara med;P Hihi.
Sen gjorde vi oss iordning för jag & T skulle på bankmöte ang. vårat pensionssparande. Det gick bra & Amanda skötte sig fint för hon var med :) Sen blev det maaat;) Amanda fick en Maxbox & vi var lite nyttiga & köpte en salladstallrik från Take Off:) Mumma var det iaf!;)

Senare nu ikväll har Amanda badat & vi har myst framför tv:n med naturgodis & ostbågar :) Har precis lagt henne & hon somnar nästan aldrig själv (dålig vana) så nu ligger Tommy med henne & hon har grinat & grinat. Men det blev nyss tyst ;P Så kan hoppas på att hon somnat!
Lite bilds sen idag bjuder jag på ;)

Busungen badar :)






Goungen min;)


Nu har ljusen kommit från ljuspartyt ;) Här är min söta lilla katt som jag köpte!


Kommentarer

- Sandrara

hihi, säger du det så är det väl så då. Brukar ofta vara sådant men inte vill hålla med om. :P Okej, skönt att få det gjort, jag vet faktiskt inte hur jag ska göra ännu. Vi kommer att ha en veckas "praktik"/studiebesök på sjukhuset före jul, och då kommer vi bli tvungna att vaccinera oss och då göra jag det då. Som det ser ut nu har vi fått hemskt lite information om det så jag vet inte riktigt hur det blir, den som lever får se! Ja, ni ser ut att ha haft en bra dag/kväll, hoppas ni fick henne att somna. :) Vi åker hem till byn i helgen och då ska jag passa på att mysa med Marcus systerson som är 8 månader, han är så go! Det är sådanna gånger man blir liiite sugen själv, men som tur är kan gosbehovet uppfyllas av Arvid så vi kan vänta några år till! :) Massa kram!

2009-10-15 ♥ 21:47:04
URL: http://litensandra.blogg.se/
- Lina

Hehe jaaa det måste vi ta och ta tag i nått tag!! :D Vore jätte mysigt!!

2009-10-15 ♥ 23:59:43
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0