09-10-01


Var till stallet på fm & då var fölet utanför tråden, igen!
Han smet igår med.. Bråkstake. Haha. Så bara Ylva har laddat batteriet till strömmen så kommer det sättas upp. Då kanske han ger fan i att smita;P Men man brukar ju säga att gräset är grönare på andra sidan. ;) & eftersom jag inte fick in han i hagen ensam igen så blev det ingen ridning för då har han väl säkert följt efter oss i skogen.

Här är smitaren ;) haha



Nu är det även ihopplockat ute! Höststädat med andra ord! Har rensat rabatter & slängt massa gamla blommor & altanen är alldeles tom med. Bara katternas lilla vinterhus som står där nu ;P Hihi.
Vi har kört iväg alla möbler & ställt undan dom inför vintern.
Men jäklar vad kallt det blev ute när vi höll på. Fyyyaa! Hörde att det hade varit -6 grader i Edsbyn av mamma. Fy fasiken säger jag bara. Snart kommer väl snön. Uscha! Om det ändå kunde bli sommar nu igen.
Sen har jag även tvättat & städat av golven. Känner mig faktiskt lite duktig!;) 

Ikväll blir det bara lugnt. Ska börja med maten snart & sen blir det självklart mysa ner i soffan framför Idol :D









Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0