UTANFÖR HUSET

Har precis kommit hem från stan. Johanna gjorde mig sällskap & körde mig då min bil är i Rengsjö. Tack för det!:)
Vi var till Expert då jag fixade med lite julklappar:) Sen vidare till Ica för att fylla på kylen ;P & sen på hemvägen blev det Dollar. Så idag har jag varit utanför dörren lääänge & mött massa folk:P haha! Väntar på att Tommy ska komma hem nu snart, vilket han gör :) För då ska vi köra höbalar till stallet & jag ska prova Rosas täcke & sen äter vi middag hos mamma & pappa:) Köpte med mig lite choklad till pappa. (försenad farsdags present) Hihi;) Sen är det bara att förbereda sig inför morgondagen då jag ska jobba.. Ska fan ta med mig hela flaskan med hostmedicin  så jag kan häva i mig allt så kanske jag slutar hosta;P haha!

Kommentarer

- Madelene

Ja det hoppas jag! =) Vad gör du nu för tiden då? =)

2009-11-09 ♥ 16:16:23
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
- Lina

Haha, jag köpte papper som är gjorde för det bara :) Skrev ut från Bläckstråleskrivare och sen förde över till tshirten ;)

2009-11-09 ♥ 16:25:13
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0