SJUKHUSET

Idag fick jag äntligen komma till sjukhuset så jag fick en hel påse med mig hem med massa saker som jag ska proppa i mig. Så hoppas nu bara att denna jäkla förkylning kommer vända snart! Fick två olika hostmediciner, antibiotika & nässpray. Allt på recept så hoppas det är bra grejer! :P Nu är det bara vänta & se om det hjälper.

Har bara varit hemma idag, pappa kom förbi en sväng så vi åt julgröt tillsammans:) Sen hjälpte han mig med en ljusstake för behövde skarva lite :P Började lite smått att städa också idag. Sen tog jag fram julsakerna:) Så har fått upp lite julgardiner & nån tomte:P Hehe. Får ta lite imorgon med. Sen måste ja vila för det sa doktorn :P Skulle ta det lugnt & försöka vila. Rastlösa jag :P

Imorgon ska hästarna skos, men det skulle Ylva fixa. Så nu åker vintersulorna på! Så nu kan det börja snöa för sen är vi utrustad;) Haha! Nu ikväll blir det tv från Ullared!;)



                                 ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0