RIKTIGT IRRITERAD!

Har en lugn stund över nu så jag kan blogga lite :) Hihi.
Dagen började med att jag skulle åka & rida på ridbanan. Så jag & mamma åkte till stallet. (tar då hästtransporten) Men hästf*n ville inte riktigt som vi ville när vi skulle lasta. Hon gick in till slut, men kom ut lika fort! Så höll hon på 3-4 ggr. Gick in & slängde sig ut på engång! Jag tror jag kan bli tokig & mitt humör va inte att leka med just då!! Gaaaah! Blev irriterad, Arg, sur, ledssen & riktigt förbannad på henne! Då hade jag kunnat skickat henne direkt till de gröna ängarna! Fyyyf***n!! Så jag slängde in henne i stallet & av med alla transportsaker & på med sadeln! Det blev en skrittur i skogen i regnvädret istället då. Riktigt besviken. Ännu en sak hon börjat med för att "försöka" komma undan.

Sov ju som sagt i Rengsjö natten som var så efter jag kom hem till Bollnäs igen så började jag & Tommy städa i källaren. Plocka undan massa tvätt, dammsög där nere & startade några maskiner med tvätt i :P Sen fortsatte jag städa & plocka undan. Dammtorkade överallt & skurade toan ordenltigt! Samt dammsög hela huset;P Så nu är det fiiint!;) Ett tag då;P Hehe.
Var & handlade lite på Ica också. Kylen behövdes fyllas på! Träffade Mogge & Carro där också så det tog ett tag att handla ikväll;) Man blir liksom ståendes & pratar. Haha;)

Ikväll va vi lite lata så vi beställde lite Kina mat!;) Mums!
Blir bara lugnt ikväll. Har tänt massa ljus nu så det är så mysigt!;) Hihi.
Blir nog att vi kikar på Die hard 4.0 som går på tv:n ikväll :)

Lyckades även fota hästarna lite, men med mobilkameran..

Rosas nya täcke :)


Ratata (Rattis)



ROSANG


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0