RENGSJÖ

Idag börjar jag jobba vid fyra så har hunnit med en heeel del känns det som nu ;P

Jag & Johanna var iväg & simmade vid tio tiden :) Det var så skönt! Hann dock inte med att basta idag då ja hade lite bråttomt :P Åkte hem sen & fixade lunch & packade med mig lite saker sen åkte jag till Rengsjö:) & jag sitter här nu :P
Var & red bruden en sväng iaf & idag blev hon riiktigt svettig! Ska ta & äta nå nu snart för att sedan bege mig till jobbet..

Bjuder på ett kort på Greger Borken!:) (kort på Helens häst sen vi var till Tyskland)

BORKA

Snygging!


Kommentarer

- helen

vad duktig ni är med simningen :) Puss

2009-11-03 ♥ 16:09:09
URL: http://helenm.blogg.se/
- Lina

Hehe inte de bästa bilderna men men ;)

2009-11-03 ♥ 22:23:11
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0