"P.S. I Love You"

Ja, ännu en till film har jag sett :) "P.S. I Love You" Högen börjar minska, saaakta!:P Hehe.
Börjar bli en aning rastlös. :P Satte nyss Tommy på att dammsuga. Gud vad killar kan försöka dra till med nå bara för att slippa. Varför inte bara göra det så slipper det alltid bli en diskussion varje gång.. Men nu är det gjort iaf :P  & hur ofta gör dom det annars?!! Det brukar alltid vara en annan som får ge sig & ta tag i det!

Nu kikar jag på hoppning på tv:n medans jag skriver & gud vad sugen man blir! :) Lina, vi får ta tag i det till våren/sommaren!:D
Annars blir det bara slappa framför tv:n ikväll:) Samla nya krafter tills imorgon! Älskling var iaf och handlade hostmedicin åt mig & det hjälper efter en stund :) Skönt, då kanske man får sova lugnt i natt då.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0