PAKET!

Börjar känna mig lite bättre, men har fortfarande en besvärlig hosta. :/ Vill aldrig ge sig. Har kollat på film på fm. Kikade på "The perfect man". Den var väl helt ok. :P Tommy stack iväg för han är sååå rädd att bli smittad. Stackarn! Haha! ;P Visar väl sig om han kommer klara sig eller inte. Pappa klarade sig då inte när han var hit på besök i Fredags & det var då jag var sjukast. Då hade jag dom värsta bacillerna i kroppen & smittades som värst! Så nu ligger han nerbäddad också. :/

Mamma kom förbi idag med lite dunderkurer så nu ska jag proppa i mig allt sånt! Hehe :P Hon tog även med sig regntäcket & benreflexerna som jag skickade efter till Rosang. &  det ska nog passa fin fint!:) Var så nyfiken på paketet så kunde inte vänta:P Börjar klättra på  väggarna också. Hehe. Man börjar få tillbaka lite ork, men man blir nästan lika slut på engång. Var & tog en nypa frisk luft med mamma. Gick till postlådan & vände. Sen diskade jag lite. Men pju, det var svettigt:P haha! Får ta det lugnt tills imorgon iaf, för på Tisdag tänkte jag jobba... 



Rosas nya regntäcke!  


De nya benreflexerna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0