OTÄCKT!

Igår var jag & Emma till Söderhamn på jakt efter lite julklappar ;) Iaf jag ;P haha! Vi kikade in heeela stan tror jag :P Denna gång blev det bara julklappar tror jag. Annars brukar alltid jag hitta nå till mig också;P Men denna gång va det Emma som shoppade loss;) Haha. Till saken, när vi var inne på Expert & skulle framkalla kort började jag känna mig hemskt varm, började se suddigt & jag såg svarta fläckar när jag kollade runt. Hann inte mer säga det till Emma att jag svimmar nog så ramlade jag bara ihop & låg där mitt på golvet.. Ring ambulansen hörde jag folk sa & det blev ett jäkla pådrag. Kvicknade till & jag fick prata med ambulanskillarna över hur jag mådde mm. Dom ställde lite frågor & så. Men jag fick välja om jag ville följa med till sjukhuset, men jag gjorde inte det. Vi gick & åt en korv m bröd & drack en cola. Tänkte att ja inte hade ätit på ett tag så det var därför jag svimmade. Sen är jag fortfarande förkyld & har hosta. Mkt som kan ha spelat in.. Resten av tiden när vi gick på stan mådde jag illa, frös & hade ont i skallen. Kände mig inge pigg alls.

Väl hemma så tog jag ett varmt bad för jag frös så jag kroppen hoppade. Gick & la mig vid åtta tiden med kläder på! Sen i natt har jag sovit som en kratta. Vaknat heela tiden. Frysit, svettas & mått illa. Känner mig fortfarande knepig i kroppen.. Uscha! & sen ska man jobba hela helgen också. Så typiskt! Får se hur det kommer bli..
Väntar på att pappa ska hämta mig nå tag för jag lämnade min bil i Rengsjö igår kväll. Han skulle ändå in & fixa lite saker så då liftar jag med han :P



Kommentarer

- Sandra

Men, usch vad hemskt!! Hoppas du mår bättre nu då!! Läskigt det där med att svimma, man mår så konstigt efter! Det var en efterrätt jag var ute efter iaf, tror jag ska göra bananpaj med marängtäcke och glass till. :) Hoppas du mår bättre iaf. massa kraM!

2009-11-06 ♥ 10:40:44
URL: http://litensandra.blogg.se/
- Lina

Uscha gumman.. Kanske var blodsockerfall som sagt, eftersom du inte ätit och så?.. Sådär brukade jag också kunna bli, fast har aldrig svimmat av tack och lov, men varit nära. Känns som man sugs musten ur sig.. :S Ta det lugnt nu några dagar, stressar väl upp dig för mkt ;p hihi. Puss

2009-11-06 ♥ 12:58:24
URL: http://linalinus.blogg.se/
- helen

krya på dej gumman <3

2009-11-06 ♥ 21:01:41
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0