NATTI NATTI

Nu är det inte långt kvar tills ja ska sova. Guuud så trött jag är.
Har jobbat hela dagen/kvällen. Hade delad tur så var & red när jag var ledig nån timme. & det gick bra idag :) Hade Ylva som hjälpte mig :)

Är förkyld igen.. Jäkla förkylning som aldrig ger sig! Får bara massa nya baciller. :/
Idag fick vi hem griskött. Så mamma var snäll & packeterade det åt mig då jag jobbade. Så nu har vi massa mat i frysen ;) Sen kom kära pappa hem också från USA. Men har inte hunnit höra hur han haft det riktigt. Fullt upp :P

Ikväll blev det mys framför tv:n & Max mat ;)

GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0