MYS I FÖNSTREN

Dags att skriva någon rad kanske :P
Har jobbat & sovit i Rengsjö så har varken haft tid eller lust.
Men nu är jag då ledig :)
Har blivit förkyld igen :/ Så nu går man & snorar hela tiden.. Suck! & humöret blir inte bättre av det. Det ligger nog nere på botten nu.

Ikväll gjorde jag ett ryck fast jag är så trött & helt slut. Satte upp adventsstakarna;) För kommer inte hinna i helgen så dom åkte upp ikväll. Det är så mysigt :) Så nu har jag en sak mindre att göra imorgon! :P Bra va?!;) Haha.
Är för tillfället less på jobbet! & miljön runt om det. Men hoppas det ordnar sig nu efter jag pratat med chefen. Hon ska ta tag i saken imorgon. Det blev inte så bättre av det nya schemat jag fått. Ska jobba hela jävla julen & nyår! Så kul ska jag ha det! Fyyy faaaan! Bra nog less på skiten!!

Nu blir det duscha, tv & sängen!

Gud så jag klagar :P


Kommentarer

- helen

känner likadant på mitt jobb jag med. uscha! Puss

2009-11-24 ♥ 16:26:18
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0