MÅNDAG MORGON!

Godmorgon! Inte alla gånger jag skriver just vid den här tiden ;P Brukar oftast sova då eller jobba:) Haha! Men natten har varit hemsk! Hostat mig igenom den & stackars Tommy som skulle upp vid 05.20:/ Har sovit uruselt & vaknade tiiidigt nu imorse också! Ska försöka vakna till lite så får vi se vad dagen bjuder på. Inte allt för mkt :P Sitter & försöker få i mig lite av c-vitamin brusen som jag blandade iordning. Smak av nå tropiskt, så det smakar rätt ok:P  Katterna roar sig iaf, leker & busar med varandra:) Dom blev lite busig nu när mamma kastade fram lite leksaker;P hihi! ;P
Imorgon ska jag iaf iväg & jobba samt resten av veckan!

Kommentarer

- Madelene

Ja nu håller jag nog det så här ;D Tack så jätte mycket gumman! Har du blivit bättre än, hörde att du svimmat =( Kram

2009-11-09 ♥ 11:41:04
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
- Madelene

Ja det är en fantastisk, obeskrivlig känsla som bara måste upplevas! :D Att gemensamt skapa ett nytt liv och bilda en egen liten familj <3 Så sätt igång nu Anna :D Kram

2009-11-09 ♥ 13:02:20
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
- Lina

Jag gjorde den själv, här hemma. :) Pussi

2009-11-09 ♥ 16:07:51
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0