LUSSEKATTER

Igår var jag i Rengjö hela dagen! Började med att jag åkte till stallet & red. Det gick bra. Tränade lite dressyr. Sen började jag & mamma baka lussekatter :) Tog några timmar då degen skulle jäsa & sen skulle dom jäsa innan dom skulle in i ugnen. Men nu är frysen full med lussekatter inför jul ;)







När vi äntligen var klar så skulle mamma vara barnvakt till Hanna & Daniel. För Ylva skulle iväg & hoppa. Så då följde jag med henne till Nytorps nya ridhus:) Hon tränade för Mia & OM JAG BLEV SUGEN på att hoppa!!;) När man står på sidan om & kollar när ngn annan rider så kommer "suget" :P Då längtar man & tänker tillbaka på tiden när jag & Rosa var i farten ;)

Daniel
 

Hanna




Idag har jag sprungit på stan med Emma.
Uträttat bla. lite saker till helgen. Köpte 50-års present, nya mysbyxor & fixade lite saker åt pappa. Framkallade hans kort från USA:) Sen blev det stalle, men dock ingen ridning. Orkade helt enkelt inte då jag är så himla orkeslös. Är så förkyld & det känns som om att hela kroppen är sjuk! :/ Vädret gör inte allt bättre heller!
Gjorde ett besök hos Johanna & fixade lite ny musik innan jag kom hem!:) Nu behöver vi bara fixa basen i min bil så går det att poppa ;) haha! Men det blir Tommys uppgift. :P
Ska gå & ta reda på tvätten nu som jag har tvättat ikväll, sen blir det Bonde söker fru!
Imorgon blir det jobba & även fredag. Sen ska vi ta hand om hästarna också då Ylva rest bort. Så jag kommer sova hos mamma  & pappa :P

/A.S

Kommentarer

- Lina

Hej gumman! Har du vaccinerat dig? Ska du?

2009-11-25 ♥ 23:59:37
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Lina

Joo jag vet, därför jag har sån beslutångest.. Fuck! Vet inte alls hur jag ska göra!! :S Får se imorgon..

2009-11-26 ♥ 22:29:45
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Lina

Nääe, det är bara på måndagar och tisdagar man kan ta den. :)

2009-11-28 ♥ 11:16:51
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Lina

Funkar inte att kommentera ovan.. Så gör det här. Roligt att få veta allt, men jag tror inte jag skulle våga.. :S

2009-11-28 ♥ 11:35:37
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0