KLIPP & FÄRG

Ja imorse var man hos frissören vid nio-tiden:) & nu känns verkligen håret fräscht igen!;) Nyklippt & nyfärgat! Svärmor fick köra mig för min bil tog Tommy imorse till jobbet då hans inte startade. Så min dag blev inte som jag hade tänkt mig iaf :P Blev ingen ridning & jag är isolerad hemma;P Haha! Men har fått undan lite då iaf. Pratat skit i telefon med Emma & Martina, vilket blev ett lååångt samtal på sisådär en timme :P haha! Men alltid lika trevligt att snacka av sig med massa "skit" bara;P haha! Även fast samtalet inte blir så seriöst. Det är då det är roligast;) Jaja.. Åt en supergod lunch som mamma hade gjort. Hon hade varit snäll & gjort kinagryta;) Jäkligt gott! Mätt i magen & med ny energi så började jag tvätta & dammsuga:) Men hamnade här en sväng nu :P haha! Måste pusta ut. Väntar bara på att mamma ska sluta nu så åker vi & hälsar på mormor & Sven. Sen blir det middag hos oss & mammsen ska göra oss sällskap!;) Trevligt.

Längtar tills imorgon, är så hoppfull & det kommer bli sååå spännande! :) Djurprataren ska komma till Rosa. :)
& på Lördag kommer pappsen hem från USA med;) Längtar & få höra hur han haft det. Eller kanske inte, då blir man väl bara avis;P

Ska gå & slänga ihop en sockerkaka nu tänkte jag!
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0