INGET JOBB

Blir inget jobb för mig ikväll. Ska stanna hemma & försöka krya på mig. Pratade med dom på jobbet om vad som hänt så dom tyckte jag skulle vara hemma. Men sover i Rengsjö ikväll så det blir mamma som hämtar mig efter hon slutat att jobba. Min bil är ju i Rengsjö så måste ha hämtning :P Får se om jag kan jobba i helgen..

Ligger nerbäddad i soffan & det finns inte ett skit att titta på! Bara massa skit på tv:n! Tur att man har data ;) hihi!



Tur att katterna håller mig sällskap iaf ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0