FREDAG!!

& helg!:D Gud så underbart! :) Jag är ledig också :) Skööönt!!
Har jobbat sen i Tisdags nu & det har gått bra. Jobbigt med min hosta bara, men käkar lite hostmedicin i tablettform & det gör susen;P haha! Jaja. Vad har jag hunnit med dessa dagar då jag inte hunnit blogga då:P Jobbat, ridit lite & i Onsdags var jag på ljusparty hos Emelie :) Blev lite fattigare då;P Köpte lite ljus såklart! Så nu har jag så jag klarar mig ett tag ;) Tommy jobbar så vi hinner knappt med varandra nu. Vi går liksom om varandra. Kommer han hem så ska jag iväg & jobba.. & nu imorgon ska han till Sundsvall vid sju på morgonen!. Hämta Weglins trasiga bil där. Så där går den dagen. Suck!
Ikväll blev det pizza med mamma, bror & Oskar :) Tommy åkte hem då han skulle lägga om lite däck på släpvagnen mm. Måste göra mammsen lite sällskap i natt också för pappa är nu i USA!! ;) & jag har sms:at han. Dom satt just då på en bar & drack öl i solen:) 27 grader varmt! Inte nå avis;P Så då sover jag här i natt. För imorgon på fm nå tag när ja vaknat åker ja direkt till stalet så rider jag då :P Skönt att ha det gjort så är dagen liksom fri sen ;P Haha!

Nu blir det Idol iaf!;)


Kommentarer

- Lina

Haha shiit! Nu har Anna varit hurtig och kommenterat massa. :D Hihi, duktig du ;) Jaaa, visst var Paradhyllan göllig?! :D Tänkte ställa ljus och mys på den som sagt. Får hoppas den får plats där jag ska ha den bara.. :S

Ang; ridbyxorna.. Haha jaaa, dem gamla byxorna är som skönast! Det är alltid svårt att skaffa nya. Men jag har ju ett par, men de vill jag inte ha på mig över långkallingarna ;)

Ang Ponnytiden.. Hmm.. Men du hade väl en ponny som fodervärd? Master lr så va? :) Lr var han inte ponny?

Pusss!!

2009-11-13 ♥ 23:30:13
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Lina

Oj vad mycket det blev :p

2009-11-13 ♥ 23:30:28
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Lina

Jag vill också åka utomlands!! :D Kan inte du, jag och Johanna dra och bara myyysa?! ;)

2009-11-13 ♥ 23:31:18
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0