"DJURPRATARE"

Ja kom ni ihåg att jag skrev för ett tag sen att vi funderade på att ta hit en "djurpratare" till Rosang?!:) & nu har vi fått tag på henne & fått en tid :) Så på Fredag fm kommer hon!:D Jag är väääldigt hoppfull & nyfiken på vad Rosa kommer förtälja :) Sen finns det ju folk som tror på detta eller inte alls. Men det jag hört från henne så tror jag det fungerar! (Mammas arbetskompis har haft henne på sin häst) Så jag hoppas man får veta mkt nu & vad som snurrar runt i Rosas lilla hjärna:P Eller vad hon nu vill förmedla. Men jag tycker det ska bli jättekul & häftigt! En sån där wow känsla ;) Berättar mer sen hur det gick!;P Om ni vill veta?!;)

Dagen har bestått av jobb till kl 13. En kortisdag :P Hur skönt som helst! Sen brassade jag till stallet & red & fixade med alla sysslor i stallet. För senare var jag & mamma & tog in hästarna. Dom va dyblöta! Uscha, jäkla skitväder! Blir så less!. & mitt humör blir helt upp & ner. Bättre väder tack!
Imorgon ska vi ha APT (arbetsplatsträff) så det innebär att jag kommer jobba i vården till kl 13 & sen mellan 13-16 har vi möte då. Så det blir en skön em, men seg :P Sitta still & bara lyssna. Hehe. Meen vi får ju fika;) haha!

Ska återgå till tv:n & slappa lite innan det blir kväller. Är rätt så trött.
Ska smaska lite på naturgodiset som jag köpte när vi nyss var & handlade. :)

Kramkram!:)

Kommentarer

- Linda

Tack! :) Näe, det är Djurskyddet Hoppets. Vi tar hand om dom så länge, men ungarna ska nog flytta snart.. Antagligen mamman också då sambon verkar vara allergisk.. :(



Jag vill höra/läsa om hur det gått med djurprataren sen! :)

2009-11-17 ♥ 23:06:43
URL: http://lindabj.blogg.se/
- Martina

åh spännande! Klart du måste berätta sen :)

puss <3

2009-11-18 ♥ 13:08:07
- Linda

Ja, jag skulle vilja behålla allihopa! ;) Gör det! Jag jobbar på Anthill.. :/ Du då?

2009-11-18 ♥ 19:36:32
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0