ÄRENDEN

Denna dag började inte som alla andra :P Hade lite saker att fixa nu på fm!;P
Fick börja med att ringa HC & sedan vänta i evigheter på att dom skulle ringa upp! Men efter ett bra tag så hörde dom av sig. Ringde dit pga. min hosta & att jag har så ont på höger sida när jag hostar. Men hon trodde att jag hade hostat sönder mig & fick tips om en hostmedicin. Om jag skulle få feber skulle jag återkomma för då kunde man ha fått lunginflammation. Så jag åkte direkt ner på Apoteket & köpte med mig hostmedicin hem. Dricker bara sånt nu tycker :P
Kikade även in på Dollar & fynda lite där också som vanligt. Julklappar då förstås;) Sen kollade jag även in nya Kappahl!;) & kom ut med lite påsar därifrån med som innehöll julklappar:)

Annars är det en fruktansvärt mörk & dyster dag. En dag då man vill krypa ner i soffan & mysa med en film:) Men jag ska iväg & jobba mellan fyra & nio ikväll. Sen sover jag hos mamma då vi ska ta in hästarna ikväll & imorgon börjar jag tiiidigt. :P Så då kan jag lika gärna sova där. Hinner bara hem & vända annars känns det som..

Ska göra mig iordning lite smått & stoppa nått i magen för att bege mig såsmåningom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0