ALLT RINNER UT I SANDEN

Vilken morgon! Jag har suttit i telefonkö hela morgonen & ringt massa samtal. Ringt rådgivningen & avbokat saker..  För nu har jag tagit beslutet att stanna hemma från Ullared resan imorgon. Känns himla surt! Är inte pigg alls, hostar än & har troligtvis bihålsinflammation. Helt orkeslös & utmattad :/ Trodde jag kunde få komma in idag, men knappast. Ska ta kontakt med HC på Måndag.
Känns så tråkigt, jag som har handlat saker tills vi ska iväg & planerat, bytt turer på jobbet & fixat så jag är ledig. Det blir aldrig som man har tänkt sig.. & ikväll ska jag kanske iväg på 50-års fest om jag har den orken. Bara dit & äta & överlämna presenten. Men vi får se hur det blir. För har mått illa tidigare..
Annars får jag väl gratta Lage (Emmas pappa) en annan gång :P
Tommy ska iväg med grabbarna till Weglin i Alfta. Där ska dom basta & dricka öl.

Vi har iaf satt upp ljusnäten ute nu på våra buskar så nu lyser det så fint :) Bara det kan komma lite snö då..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0