1:a ADVENT

Det är advent & inge snö alls, så mina julkänslor har inte kommit än. Hoppas på snö nuuu!
Kanske när man har julpyntat & gjort det mysigt hemma så får man kanske en annan känsla:) Kan ju hoppas!:) För just nu har jag inga julkänslor alls.

Har bara tagit det lugnt idag & varit hemma med Tommy:) Han mådde inte så bra imorse, men han har bara sig själv att skylla :P haha! Fyllo där ;) Ja när han kom på benen gick vi ut en sväng på gården & grejade lite :P Gav våra fåglar lite mat iaf;) hihi. Sen donade han med sin bil. Har även tvättat lite idag & handlat mat.
Åkte till stallet på em & sen fick vi mat hos mamma & pappa:) Renytterfilé med pommes:) Gud så gott! Eller jag inbillade mig att det smakade bra för jag har ingen smak pga förkylningen. Mina smaklökar är förkylda:P
Sen bar det av hemåt till en varm dusch & sen har vi bara kollat på tv:n & jag slog in en jullapp:)

Imorgon ska jag ringa HC iaf & jäklar om jag inte får komma in & få nån medicin!! Orkar inte gå såhär längre. Snart åker alla som ska med till Ullared iväg. Jag stannar hemma. Hade ändå inte orkat med att resa dit nu & shoppa i det tempot som dom gör :P Då hade jag väl svimmat. Haha. Det får helt enkelt bli en annan gång.

Vi hörs!
Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0