09-11-15

Tog mig en liten sovmorgon idag ;P Det var behövligt! Åkte nästan hem till Rengsjö på engång bara jag hade gjort undan morgonbestyren. Åkte till stallet & träffade på Ylva där så vi tog en tur tillsammans:) Men jag kunde nästan inte rida, för har så fruktansvärt ont på höger sida under bröstet. Vid revbenen. Ständig värk & smärta. Har fått ont från min hosta som jag fortfarande har. Ringde rådgivningen & hörde så det inte var lunginflammation. Men jag har ingen feber så kunde utesluta det. Så hon jag pratade med trodde jag kunde ha hostat sönder nå så jag ska ringa HC imorgon. Får se då om jag får någon tid så dom kan kika på mig.. Kan knappt köra bil, att ratta bilen gör skit ont! Att vända sig i sängen är ett helt företag att utföra:P Haha! Ja men ni fattar ;) Ont har jag iaf!!

Sen jag kom hem har jag väl inte gjort så stor ansträngning. Gjorde lite matlådor iaf :) Blev Lasange, så nu är det påfyllt i frysen. & nu väntar jag på att middagen ska bli klar:) Vi har gjort iordnng fisk:) Regnbåge i ugn:) Mums! Äter upp sista fisken som vi fiskade i somras när vi va på Classic car week ;P
Har tänt massa ljus också så det luktar så gott här nu ;) Massa ljus från partylite! Tur att jag beställde massa ljus hos Emelie för nu börjar det ta slut :P Hehe.

Vilket Novemberväder vi har då, massa regn! Tänk om allt detta kunde vara snö istället. Så blev det ljusare & mkt mysigare :) Hoppas på snö snart! Detta väder gör bara en deppig & orkeslös. Får ingen energi alls av det!.
Ska ta hand om hästarna nu några dagar också då Ylva ska bort med jobbet. Men det kommer gå galet bra!;P haha!

Kram på Er!


Kommentarer

- Lina

Jahaaa, jaa där ser man :p Hade för mig att han var en ponny jag ;p Vart tog han vägen, Master alltså? Kommer inte riktigt ihåg.. :S

Hihi jaaa det kortet är himla gammalt! Jag tackar syster att hon sparat typ alla kort på sin Pixbox! :) Alltid roligt att ha kvar och kika tillbaka på. :)

2009-11-15 ♥ 18:54:59
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Helen

okej, vi vet inte hur vi ska göra ännu. Carro å mogge påminde jk om det idag. Känns som att de kommer bli så mycket färre folk iår än förra, sen har vi ju inte nån bättre skoter ännu. vägrar åka på den vi har nu, sen är det ju trist om jk ska åka ensam och jag ska sitta i stugan och hänga, så stannar jag hellre hemma och festar med mina pumor. Ska nog fundera lite ytterligare, när får du reda på om du får viket? Puss

2009-11-15 ♥ 19:13:41
URL: http://helenm.blogg.se/
- Helen

jaha, men carro sa till jk att hon skulle bli ensam tjej, därför jag trodde de skulle bli jätte få. Puss

2009-11-15 ♥ 19:42:47
URL: http://helenm.blogg.se/
- Sandra

Tack! Det är roligt att pyssla lite och få tänka på annat! ÄR du helt frisk och kry nu då? Ja, nu går det frammåt, äntligen. Jag tror också det, man måste nästan vara lite envis om man ska komma någon vart! Hoppas du haft en bra helg, för det har jag, blev en heldag på Lager 157 och Kupolen i Borlänge! (sen liite plugg i söndags!) Massa kramar!

2009-11-16 ♥ 11:47:28
URL: http://litensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0