09-11-01

Guuud vad veckorna springer iväg. Nu är det redan 1:a November! Tiden går så fruktansvärt fort.
Igår kväll kom iaf Amanda så vi var bara hemma på kvällen :) Vi åt Max mat. Amanda fick välja & hon ville ha 'burger' sa hon;P hihi! & vi protesterade inte direkt. ;) Efter maten ville hon bada så då tappade jag upp ett skumbad till henne. :) Sen kollade vi på tv & myste med godis :P Hihi. La mig vid tio då jag var så himla trött. Amanda hade redan somnat då. Sötnosen min!;)

Idag var vi till stallet & jag red. Det gick bra med ryggen så hoppas det fortsätter att gå bra!
Sen åkte vi hem med Amanda så nu är det tyst här hemma kan man säga:P haha. Annars hör man hela tiden: Anna,Anna, Annna eller ropar hon på Tommy, Tommy, Tommy!;P haha! Våra namn hör man ständigt!:P

Har nyss tagit mig en varm dusch & hamnade nu här vid datan. Ska ta & göra matlådor sen när Tommy kommer hemåt :)

Amanda med sin docka:)


:)


Amanda i badet :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0