Världens sötaste!

Amanda Nilsson!:) ♥



Var ute på en tidig ridtur med Ylva imorse vid nio-tiden! Vi galopperade en massa & mötte massor med travare. Trodde Rosa skulle flyga i luften då, men hon skötte sig kanon bra!:) Sen blev hon väl lite fööör pigg när vi galopperade hemåt, då blev det fart på tanten;P haha! Kul att springa vet ni!;P haha!
Därefter åkte jag & pappa till fam. Nilsson:) Fikade & bytte lite julklappar:) Amanda ville ha mig att leka med henne så jag satt på govlet & byggde med Hello kitty- lego med henne:P Sen sa hon något som bara var för sött;)
Amanda: - Jag Älskar Dig Anna! ♥ Gud vad det gick rakt in i hjärtat:) Gullstumpan!:) Hon är bara för söt! Min söta lilla tomte!;) Hihi. Hon ville ju prova min tomteluva som jag hade på mig när jag kom dit. Så då passa jag på att ta kort:p Hihi.

Ikväll blir det pizza med Tommy sen kommer mamma, pappa & Anders hit & umgås:) Blir väl lite öl/vin- drickande:) Bara en slappkväll med familjen!:) Kände att jag inte orkade nå annat.

Imorgon är det julafton & gud så jag längtar till allt!:) Hihi.
Vi hörs!
Puss&kram.
                                    ♥                                            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0