Trotsade kylan.

Har gjort massor dag!

Är så himla kallt ändå så man kan hålla sig inne;)
När man är ledig lyckas man alltid göra tusen saker hemma! Varför inte bara "vara" & inte göra ett skit?!:p Men när det gäller mig så är det lite vårt. Haha. Men nu har jag gjort undan det mesta inför julen:) Eller allt kanske man ska säga:P

Började med att jag klädde granen & den blev så fin!:) Sen påbörjade jag att städa, diska, bädda nytt i sängen & tvätta. Fullt upp! :p Tvättar fortfarande, men gjorde en paus med det när jag åkte till Rengsjö:p




Den duger väl?!;)

Väldigt kallt idag,men jag & Ylva var ute & red i kylan på em:) & vi tog en galopprunda & det gick så bra! Var jätte mysigt att rida nu:) Massa snö & det är så himla rogivande att sitta där på hästryggen:) All snö ser ut som bomull i skogen & allt är så tyst, så tyst. Snön är så fluffig & fin!;) Hästarna var lite pigga & dom tyckte det var så kul att springa av sig ;P haha. Jäkligt härligt var det!! ;D Ska iväg & rida imorgon också tidigt på fm. Bara att hänga på när man väl får sällskap!:P Så vi trotsar kylan kan man säga!;P Men frös endast om ansiktet & fötterna. Annars var jag varm. Blev till och med svettig. Hehe. ;p

Igår fick vi denna fina blommgrupp av mamma :) Som hon hade gjort själv!






Söta dekorationer :)



Ser ni ögonstenen?;P Hihi


Ikväll blir det soffläge tror jag:p Haha. Är trött efter allt man har gjort idag. Så det förtjänar man ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0