TA DET LUGNT?!

Hunnit med en massa idag!:) Ta det lugnt, vad är det?! :P

När jag vaknade & hade ätit frukost började jag att städa tvrummet & bytte till juldukar:) Sen kom det upp lite tomtar:P Hann lagomt klart med allt så kom min kusin Sandra förbi :) Så vi tog en fika & pratade en massa;) Hon kom för att kika på min crosstrainer så får se om hon ville köpa den!
Sen började jag göra massa matlådot till mig & Tommy. Blev rödspätta med potatis & köttbullar med makaroner:P Snabbt & enkelt!;) hehe. Hann väl lagomt klart så kom pappa förbi, han skulle sätta en strömbrytare på en av våra ljusstakar. Vips så gick en propp. Var bara att leta proppskåpet, var ner i källaren & ut i garaget. Men det satt i hallen :o ;P Haha! Uuuupps! ;) Jaja, vi bytte propp & han provade igen om ljusstaken skulle lysa men då går det ännu en till propp! Haha. Vi hade inga fler proppar heller så då fick han ta hem den & fixa den i Rengsjö:P Annars har vi haft det mörkt ikväll:P

Gasade sen till Växbo, till Lina;) Skulle fylla i nå papper åt henne så det gjorde jag så snällt;) & hon höll på att baka bullar så dit ska jag ngn dag & fika;P hihi!
Därefter åkte jag till mamma & pappa med lite saker. Mamma ska få sy upp mina nya julgardiner som jag ska ha i tvrummet :P Pratade lite med dom & vidare hem till Emma :) Det var sista stoppet iaf ;P Där blev man bjuden på smörgåstårta & fika;) Lage fyller ju 50 år idag, GRATTIS! Blev kvar där resten av kvällen.
Nu ska jag gå & krypa ner med älskling. ♥
Godnatt!

Nu kommer kylan så bara hoppas på att snön tänker komma också;P

Kommentarer

- Lina

Hehe mjaa, fast vissa bullar blev jätte stora och vissa blev smååa :p hehe.. Men dom blev goda iaf, huvudsaken det ;) Jaa, nu får du komma ch fika innan dem blir uppätna! :p haha.

2009-12-02 ♥ 10:12:16
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0