snöigt värre

Himla mysigt med massa snö!:) Såg minsann skoterspår idag så det finns några kåta jävlar som inte kan hålla sig!;P Haha!  

Knäppt från våran altan i vintras.


Var lite jobbigt imorse att ta sig fram när man jobbade. Hehe. Fick skotta sig fram & man blev piss blöt på engång. Massa snö o skorna. Hata! Åkte mest bil, men man ska i & ur den också & då klev man ur mitt i en massa snö. Men vi ska inte klaga!:) Vi får förhoppningsvis en vit jul, trodde nästan ett tag att vi skulle få en grön jul.. Eller ska man säga grå/brun:P haha. Jaja.

Åkte & fixade i stallet iaf efter jobbet. Tog in alla hästar också & dom tyckte nog det var skönt att få komma in. Varit ute hela dagen lång i snövädret. Nu går alla hästar tillsammans & det funkar bra :) Dom hade haft sönder hagen som håller dom isär så då plockade vi bort det & släppte alla tillsammans istället :) Så nu går Rosa, Rattis, My & fölet med varandra:)
Har bara varit hemma ikväll, kom hem sent från Rengsjö också så vi åt mat sen åkte vi & handlade på Ica. Hade fått massa rabatter & en gåva. Gåvan var att man fick en Aladdin/Paradis chokladask gratis;) Så då blev Tommy sugen att använda den på momangen;P Haha. Annars har man nog fått tjatat iväg han, men inte nu då när vi skulle få en chokladask! Den skulle minsann användas!;) Får se om vi kan hålla oss att öppna den tills det blir jul!;P Haha.

Dags att krypa i säng nu, kommer en jobbardag imorgon med som man ska ta sig igenom.
Godnatt!

Kommentarer

- Sara, Mamma till Joline <3

Sv: Ja den gör det nu :)

2009-12-16 ♥ 19:25:10
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0