Skinkmacka & Obo'y

Det blev ett till inlägg:) Hihi.

Har nyss ätit en skinkmacka med senap på :) Mums! Självklart drack jag Obo'y till;P Sååå gott!
Tänkte kika på en till film ikväll, Twilight, men tråkigt utan sällskap:P Sen såg jag att klockan var ganska mkt.
Ska ta & bädda ner mig snart & krama om kudden eftersom det inte finns någon annan att krama om. :P
Iaf, när vi var på stan idag så hörde jag någon skrika: - ANNA!!, ANNA!! Vände mig tillslut om & där står Sandra & tokvinkar till mig :) Har inte träffat henne sen jag vet inte när. Så det var kul att vi stötte på varandra:) Hann byta några ord, sen skilldes vi åt. Lät hemskt det där men vi gick iväg åt varsitt håll då;P haha. Hon & Marcus var här & firade jul/nyår:) Annars är dom numera bosatta i Gävle då båda pluggar. Tänk, snart är Du klar. Tyckte det var nyss du började:p Sjuksköterskan Sandra:) Hihi.


Studenten 2007!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0