RUBRIK??

Helt slut!

Denna dag har varit tröttsam. Har haft delad tur så när jag kom hem till mamma & pappa så somnade jag med Svinto;) Så vi låg & myste på soffan:P Mamma & pappa hade varit snälla & fixat stallet åt mig :) Så jag slapp dit idag.
Är hemma nu iaf, har nyss ätit kvällsmacka :)

Imorgon är det julbord på jobbet så har lagt fram kläder & packat ihop allt jag ska ha med för jobbar till fyra imorgon så hinner bara duscha & göra mig iordning:) Ska hämta Teresia också innan sen får vi se vart jag sover:P Hehe. Men längtar faktiskt en aning då ja inte ätit nå julmat än:P Så det kommer nog smaka bra!;)
Tommy gjorde matlådor till oss idag iaf. Wooooow! Inte ofta det händer! :P Det var ju en annan som fick förbereda & säga till vad som skulle göras;P Så imorgon kommer jag äta en smarrig lunch :) Kött, potatisklyftor m. olika grönsaker i som man gör i ugn & bea till det ;) Mums!:P

Som ni ser håller Lina på att designar min blogg så det kommer se lite rörigt ut ett tag :P Hihi.

Godnatt, nu ska jag krypa ner med Älskling :)

En annan sak... På Torsdag kommer ett medium till stallet. En som är upplärd av Terry Evans (Stava) Det är "något" kring stallet som oroar både mig & hästarna.. Spännande!


Kommentarer

- Lina

Ähh, rörigt? :p Själva designen är ju klar om du gillar den. ;) Nu är det bara headern kvar. :)

Mjoo, men jag fick ett sms av j"kla kursen om att de bytt tid SÅÅÅKLART på fredag. Så nu ska vi ses 11-13 ist. SUCK!! Så jag vet inte jag. Känns så himla sent att åka vid ett.. jaja, vi får prata om det där.

Och ang julmaten.. den kan vi ju handla på fredag?! :)

2009-12-08 ♥ 22:18:27
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Lina

Okej, får ta och ändra det då. Jag som satte dom där eftersom jag fick sånna fria händer. därför du skulle ha skrivit som du ville ha det.

Joo, själva designen är klar annars som jag skrev tiigare.

2009-12-09 ♥ 11:50:03
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Lina

Förresten.. du vet att du inte behöver skriva rubriken med stora bokstäver för att det ska bli stora bokstäver. Det har jag ändrat i designen så det redigeras av sig själv.

2009-12-09 ♥ 12:08:04
- Anonym

Förresten. Bättre du kommer in på msn någon dag så ändrar jag inte mer nu. Så får du säga hur du vill ha det. Är ju en hel del jobb att ändra och dona. Kram

2009-12-09 ♥ 12:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0