NYTT




Hämtade en byrå hos mamma & pappa igår :) Så idag tog vi in den & det blev riktigt bra!:) Dom har en annan så då fick vi ta denna om vi ville & det var inget att fundera på för våran andra hade så små lådor, den var låg & den var svår att få upp lådorna på för handtagen var trasiga..

Idag sov jag länge iaf;) Sen åkte jag till stallet & red min pigga häst. :P Var där & grejade i stallet sen hem & åt mat. Fick även upp mina nya julgardiner i rummet idag :) Men jag har inga omtag så ska köpa det bara :P Så nu är allt klart förutom julgranen!;) Hihi.




Julgardinerna med söta små tomtar på;)



Ikväll ska vi till min kusin Sandra & Johan;) Vi är ditbjuden på mat & sen har hon köpt min crosstrainer så vi lovade att vi skulle ta dit den till dom;) Så då blev det både leverans & mat;) Hihi. Ska dit till sju-tiden så dags att hoppa in i duschen snart & sen göra sig iordning :P
Ha en trevlig Lördagskväll, det ska jag ha!;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0