Kyla

Burrr så kallt de ska vara. Uscha! Måtte det vända snart.

Idag jobbar jag & det är inge vidare i denna kyla. Har delad tur så är hos mamma & pappa nu:) Åkte & fixade i stallet också & det va svinkalt.. Dom fick lite extra hö & vatten:) Mums var det tyckte dom;p Har inte ridit på fleeera dagar nu så man har lite ångest över det. Jobbar så himla mycket & när jag slutar är det bäcksvart ute. & nu kom denna dumma kyla! Har inte ridit sen i Måndags.. Hoppas det kommer vända snarast!

Imorgon kväll ska vi kanske till Tommys moster på jul fika:) Får se om vi hinner pynta våran gran också:) Jag jobbar först till fyra..

Nu ska jag gå & fika sen åka & jobba igen.

Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0