Kvällsfika!

Har nyss stoppat lite mat i magen:)
Hämtade våran julskinka efter jobbet som mamma hade gjort iordning idag!:p Så nu ikväll har vi ätit hårdmackor med julskinka på & såklart senap:) Sen drack vi julmust till & det är sååååå gott!:D Gud så jag har längtat efter skinkan;)

Mätta i magen är vi & snart blir det sängen:)
Jobbar imorgon med, ända till fyra:/
Får se hur vi gör mot kvällen. Var ju bjuden på jul fika hos Tommys moster, men Tommy lät inte så sugen på att åka & fika. Tråkig är han! :p Men han ska nog gå att övertala för jag vill dit & umgås;) Mysigt att träffas såhär till jul ju. Alla är tillsammans & det är ett enda stort MYYYYS!:) Men killar är tråkiga, dom fattar ju inte sånt...

Godnatt! 



Kommentarer

- Lina

Hehe okeej.. Ja vi får se hur vi gör med måndagen :) men tack för att du fråga iaf! :) Nu snöar det igen du ;p Skulle behöva rida jag med, inte ridit sen i tisdags tror ja.. så idag måste jag! Idag ska även jag hämta hem våran julskinka som morsan gjort iordning! haha muuuums! fasiken vad gott. måste köpa lite annan julmat nu också och käka! :D

2009-12-20 ♥ 09:58:22
URL: http://linalinus.blogg.se/
- helen

Jo mitt godis var inte så avancerat direkt :) Men tid tar det men lätt värt efteråt när man sitter framför kalle anka :) Hoppas jobbarhelgen gått smididigt, hur jobbade du över julen? Puss

2009-12-20 ♥ 19:45:52
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0