idolfinal!

Och mys med miiiiin Lina!:) <3




Tidigare idag så sprang jag & Lina på stan & jag handlade typ klart mina julklappar nu ;) Så det känns bra att ha dom färdiga! Nästan då.
Åkte hem & skyndade att slå in dom innan Tommy skulle komma hem :P Hehe.
Vi har nyss ätit pizza från Take off & det smakade himla bra!;)

Nu ikväll ska jag till Lina & vi ska kolla på IDOLFINALEN!:D Så det har laddats upp med snaks & cider;) Får dock ta det lugnt med drickandet då jag ska upp tidigt imorgon & vara barnvakt till Ylvas små änglar medans hon rider både Rosa & Rattis! :) Så ikväll hoppas jag att Erik tar hem hela skiten!;) Vilken tycker ni ska vinna Idol 2009?! ;)


Kommentarer

- Lina

Myyyspyyys vare!! :) Gick och la mig sen när du hade åkt jag :p hehe..

2009-12-12 ♥ 11:37:01
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0