Happy New Year!

Snart är detta år slut, tiden går så himla fort. Man hinner inte med tiden känns det som, den bara rusar förbi.
Året har gått upp & ner. Både bra & dåliga saker har hänt. Roliga händelser & mindre roliga..
Tommy & jag reste iaf till Tyskland tillsammans & det är en upplevelse som jag gärna gör om:) Vi håller på att smider planer iaf så bara hoppas de går vägen nästa år;P Tänkte inte skriva någon berättelse om året som snart har gått för minnet är inte det bästa;P Haha.  

Har donat lite här hemma nu sen jag vaknade. Klev upp halv elva:P Tvättar lite & jag har dammsugit.
Ska jobba ikväll till nio, sen bär det av hem till mamma & pappa där mat & dryck väntar :) Är ledig imorgon iaf:) Så då kan man fira in det nya året! :)

GOTT NYTT ÅR! Hoppas alla får en riktigt trevlig kväll!:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0