FREDAGSMYS!

Äntligen helg!:)

Igår jobbade jag till fyra. Dagen gick rätt fort. Lina ringde & hon hade fått ett vik där så då kommer vi jobba ihop:) Skitkul!;)
Det kom även snö & gud så mysigt det var. Det får gärna komma mera!;D

Åkte hem till mamma & pappa en snabbis för tänkte åka till stallet. Men då ville Ylva fixa det så då fick jag vara barnvakt en stund:) Det gick bara bra :) Vi spelade Monopol med Daniels regler:P Hihi. Sen öppnade vi chokladkalendern deras;) Sen sprang dom runt & lekte med varandra:P Men dom var så snälla:)
Gasade hem & började med maten sen för Emma & Dilba skulle komma & kika på Idol:D
Katterna fick vara ute då såklart annars har dom nog rivit huset :P
Vi smaskade på chips, godis & popcorn & partade en masssa :) Tack för igår!;)
Nu är det spännande inför finalen nästa Fredag, Erik eller Calle blir Idol 2009! ;) Men jag hoppas Erik vinner!;) Röstade på han igår med;P

Vi kom väl i säng vid tolvtiden & jag var helt slut så imorse vaknade jag vid elva:P Hääärligt!;)

Kommentarer

- Lina

Hej gumman! Jag var hos min frisör, Hårfager som jag alltid går hos :p Där går väl du nuförtiden också? Med tanke på att Jenny (din frisör) jobbar där nuförtiden också. :)

Kraams!

2009-12-05 ♥ 11:44:46
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0