Det var på tiden..



Bild sen i vintras nå tag :p Är knäppt i år iaf;P

Underbart att det äntligen kommer snö!:) Blir så mkt ljusare & man får en ny energi av allt detta tycker jag ;p Så mer snö vill vi ha så vi kan åka skoter!;) Haha. Får se hur det ser ut imorgonbitti när man ska halka sig iväg & jobba. Men mysigt är det iaf!;) Har tagit fram lite vinterkläder ikväll som jackor & andra skor. Men måste ha nya vinterstövlar då dragkedjan strejkar på mina som jag har nu. Får kika på stan nå tag :p
Ikväll hade iaf Tommy tagit ner granen som vi hittade igår så nu står den i källaren :)

Godnatt!
Vi hörs!

Kommentarer

- Lina

Hej! Ja det kan vi ta och göra tycker jag! :) Du jobba till tors ni du va? Hur jobbar du i helgen, kanske hinner med någon dag då?.. Krams

2009-12-14 ♥ 22:41:11
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Sandra

Ja jag trodde vi skulle få en grön jul jag å med den blir nog vit ändå:) haha ja då blev de helt plötsligt kul att handla ja haha,du får muta han med chokladaskar hädan efter du då haha...

2009-12-16 ♥ 14:15:29
- sandra

haha såg att jag skicka fel kommenatar under fel bild haha:P

2009-12-16 ♥ 14:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0