Annandag jul

Edsbyn vann över Bollnäs i år igen! 5-2 blev det. I år satt jag hemma i soffan & kollade på derbyn:) Myste under filten för mig själv. Hade massa ljus tända & mumsade på knäck;p
Tidigare idag kikade jag på Ice Age 3. Har tagit det lugnt idag, bara varit hemma. Skönt det med:)




Ikväll ska vi på min fasters 50-års fest:) Kommer bli trevligt! ;) Får njuta av kvällen & ledigheten då jag ska jobba i tre dagar sen :/
Fy vilket väder det har varit hela dagen då. Uscha! Började igår kväll redan..




Bilder sen i jul finns på min bdb. :)

Kommentarer

- Frida

Japp ska bli kalas skönt å komma iväg å sen kul att ha nåt att se fram emot =) Vi är fyra tjejer som åker, jag vickan och en som heter Jessica och den fjärde kommer jag inte ihåg namnet på :P haha God jul (i efterskott) och Gott nytt år =) Kram

2009-12-28 ♥ 18:53:04
URL: http://hellberg88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0