ANDRA ADVENT



Idag fick vi tända andra ljuset i staken:) Mys!
Tänk att snart är det julafton & inge snö alls. Bara massa regn & det är så trist. Hoppas på att det kommer komma snö innan jul iaf. Tänk vad tråkigt med en grön julafton. :/

Vi sov länge idag, ända till halv tolv. :P Men det var skönt att sova ut lite :)
Åt frukost & begav mig till Rengsjö. Åkte till stallet & donade där med alla sysslor sen red jag ut en sväng. Men idag var hon inte alls med på noterna, alldeles för pigg, stressad & nervös. Ett nervvrak med andra ord! Så det slutade med tårar & massa irritation..

När jag kom hem åkte jag & Tommy iväg & handlade så har gjort mat hela kvällen känns det som :P Det blev kött, potatis, sallad & bea som vi åt till kvällsmat. & i matlådor gjorde jag ris & kyckling med sambal oelek. Så hoppas det kommer smaka bra, det får jag veta imorgon på jobbet när jag har lunch;) 
Ikväll donade jag med att sätta upp min lilla julgran:) Det blev så mysigt med den :P 
Fick sms av mamma ikväll också, hon hade gjort knäck åt mig & Tommy :) Så då ska jag hämta lite imorgon efter jobbet :P


Den är sååå söt:P hihi.


Min Älskling



/A.S

Kommentarer

- Lina

Men gumman! Jag måste prata med dig om den först. Kan inte göra något för har inga grunder alls att gå på :p Behöver veta lite mer vad du vill ha för färger och så. Kom in på msn ;)

2009-12-06 ♥ 20:33:32
URL: http://linalinus.blogg.se/
- helen

jo de var underbara tider, men det kommer komma många fler sådana tider :) Puss

2009-12-07 ♥ 16:53:39
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0