30:e December!

Satan i gatan vad jäkla kallt!!
Tur att man har sparat till vinterpäls så det håller värmen lite iaf;) haha!
Men jag trotsade kylan idag & tog på mig massa kläder & hoppade upp på hästryggen! Trodde jag skulle frysa fötterna av mig. Fyyyy fasiken alltså! Sista biten hoppade jag av & gick & hoppade/sprang bredvid Rosa för att få upp värmen igen;P haha. Hon tyckte jag var en aaaning knäpp;) haha. Men blev varm tillslut iaf;p

Åkte hem & mötte upp Martina som kom förbi :) Vi åkte ner på stan för jag skulle in på Systemet & där var det en låååång kö så vi valde att vänta en stund. Men vi kom dit i rättan tid sen för när vi gick in så var det ingen kö. Tänk om man fick stå & köa i denna kyla:/ Huuuaa. När vi var klara så var det kö igen:p Haha.
Sen åkte vi till Max & beställde lite mat & åkte hem till mig sen & mumsade i oss;p
Myste ner oss i soffan & körde igång en film- Jumper! :) Sen blev det en massa prat om allt möjligt. Skönt att rensa luften med dig hjärtat :) Man kan verkligen prata om ALLT! :) Tack för idag!<3 Måste göras om! :)

Nu är jag ensam med katterna:P Men dom sover just nu. Hihi. Sötnosar!;)
Tommy & de andra är just nu på relaxen i fjällen. Badar i bubbelpoolen & badar tunna. Avis?!- JA!
Slänger ner mig  soffan nu innan jag kommer göra kväller. Får se om det är nå bra på tv, men det tror jag knappast.

Imorgonkväll ska jag jobba. Men jobbar ju med Lina så kvällen kommer nog gå fort hoppas jag ;P Med bra sällskap så går det mesta fort :) Hihi. Sen ska jag hem till mamma & pappa. Blir där & firar med dom samt med Pär & Cina. Mamma ska göra trerätters middag så det får jag stoppa i mig efter jobbet!:) Sen blir det självklart cider/vin & champagne!:) Får se om detta blir mitt sista inlägg detta år!:P Hehe. Om jag får tid imorgon skriver jag en rad;p
Annars GOTT NYTT ÅR!

Puss&kram.






Miss You! ♥


Kommentarer

- Martina

Tack själv gumman <3

2009-12-31 ♥ 13:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0