091207

Vilket väder! :/

Jobbat hela dagen & dagen gick fort :P Så det var ju bra!
Var hem till mamma & pappa efter jobbet & hämtade knäck som hon hade gjort till oss :) Dom var sååå goda. Var ju tvungen att provsmaka;P haha! Sen åkte jag hem till Emma för hon hade skickat sms tidigare under dagen & bett mig svänga förbi där efter jobbet för jag skulle få en sak;) Så då gíck man & klura på det, vad man skulle få:P

Fick göra om bilden så det skulle synas någorlunda vad det var:P Men fick iaf ett jättefint armband som hon har gjort själv!:) Det går i rosa färger.



Fick även denna söta jultomte att ha på ytterdörren:)


Så dessa saker har hon knåpat ihop själv:) Tack så jätte mycket!:)

Nu ikväll blir det Ullared, sista avsnittet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0